Morgonqvisten.blogg.se

Ett loppisfynd

Publicerad 2022-12-09 15:20:20 i Vardagsliv,

På en av mina senare secondhand och loppis turer hade jag turen att hitta denhär gamla boken i jättefint skick! Eller ja, första upplagan kom enligt nätet ut 1985 medan denhär utgåvan verkar vara trykt -98 om jag tolkar siffrorna rätt. Men jag har goda minnen från flera av böckerna ur denhär serien ("Goda" som i böckerna 'Vi gör godis' och 'Vi bakar och lagar mat' 😉 ). Nåväl: mitt favoritämne, fint skick och bara 10 riksdaler, jag kunde inte låta bli helt enkelt ;)
 
 
 
 
 
 
😍😍😍
 
 
 
 Amaryllistips i juletider 🌷
 
 
 
 Och hyacinter, visste inte att de gillade en bit träkol i sitt vatten!
 
 
Kiwi skulle jag vilja testa odla!
 
 
Mango vill jag också testa 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Jag tycker om att fotografera, hästar, påta i trädgården och brinner för miljöfrågor.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela